top of page

Salgsbetingelser

Avtalen

Avtalen består av disse salgsvilkårene, informasjon gitt i bestillingsløsningen og eventuelle særskilt avtalte vilkår. Ved eventuell motstrid mellom opplysningene skal det som er særskilt avtalt mellom partene ha forrang, med mindre det er i strid med ufravikelig lovgivning.

Avtalen vil også bli supplert med relevante lovbestemmelser som regulerer kjøp av varer mellom næringsdrivende og forbrukere.

Partene

Selger er Mehr Children Culture House, info@mehr.no , organisasjonsnummer 917942595, og omtales heretter som Selger/Mehr. Kjøper er den forbruker som legger inn bestillingen, og omtales heretter som kjøper.

Pris

Oppgitt pris for varene og tjenestene er den totale prisen kjøperen må betale. Denne prisen inkluderer alle skatter og tilleggskostnader. Merkostnader som selger ikke har informert om før kjøpet skal ikke dekkes av kjøper.

Inngå kontrakt

Avtalen er bindende for begge parter når kjøper har sendt sin bestilling til selger.

Avtalen er imidlertid ikke bindende dersom det har vært en taste- eller skrivefeil i tilbudet fra selger i bestillingsløsningen i nettbutikken eller i kjøpers bestilling, og motparten innså eller burde ha innsett at en slik feil forelå. .

Betalingen

Selger kan kreve betaling for varen fra den er sendt fra selger til kjøper.

Dersom kjøper benytter kredittkort eller debetkort til betaling, kan selger reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet vil bli belastet samme dag som varen sendes.

Ved betaling med faktura vil faktura til kjøper bli utstedt ved forsendelse av varene. Betalingsfristen er oppgitt på fakturaen og er minimum 14 dager fra mottak.

Kjøpere under 18 år kan ikke betale med påfølgende faktura.

Billetter

Billetten gir deg tilgang til arrangementet som billetten refererer til, så lenge strekkoden er gyldig og lesbar. Billetter eller produkter som er kansellert er ikke gyldige. Billetten kan ikke kopieres eller brukes mer enn én gang. Billetten kan overføres til en annen person, med mindre det er tydelig oppgitt på nettsiden og/eller billetten at billetten er personlig. Billetter kan ikke videreselges for kommersielle formål. Billetter kan heller ikke tilbys i konkurranser eller i forbindelse med tilbud om andre produkter eller tjenester uten skriftlig tillatelse fra Mehr. Dersom denne bestemmelsen brytes, har Mehr rett til å kansellere billettene. 48 timer før arrangementet sender vi vanligvis ut en e-post hvor du finner en lenke til billettene dine. Husk å laste ned billetten slik at du ser at det er en skannbar kode. Mobilbilletter trenger ikke byttes mot papirbilletter.

Trykk på

Hvis du mister billettene dine før arrangementet, vennligst kontakt Mehr.

Refusjon

Mehr er ansvarlig for refusjon i forbindelse med avlyste arrangementer. Ta kontakt med Mehr.

Kjøpte billetter kan ikke løses inn eller byttes til en annen billett. Vær oppmerksom på at en billett betalt direkte ved bestilling anses å være kjøpt. Ved refusjon vil gebyrer ikke bli refundert.

Angreretten gjelder ikke ved kjøp av billetter til arrangementer.

Angrerett

Angreretten gjelder ikke ved kjøp av billetter til arrangementer.

Forsinkelse og manglende levering - kjøpers rettigheter og frist for å fremme krav

Dersom selgeren ikke leverer varen eller leverer den for sent i henhold til avtalen mellom partene, og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøpers side, kan kjøperen etter reglene i kapittel 5 i pkt. Forbrukerkjøpsloven, holde tilbake kjøpesummen, kreve oppfyllelse, heve avtalen og/eller kreve erstatning fra selgeren etter omstendighetene.

Ved krav om rettsmidler for kontraktsbrudd bør meldingen være skriftlig (f.eks. e-post) av bevishensyn.

Oppfyllelse

Kjøper kan opprettholde kjøpet og kreve oppfyllelse fra selger. Kjøper kan imidlertid ikke kreve oppfyllelse dersom det er en hindring som selger ikke kan overkomme, eller dersom oppfyllelse vil medføre så stor ulempe eller kostnad for selger at det er vesentlig uforholdsmessig i forhold til kjøpers interesse i at selger innfrir. Skulle vanskelighetene forsvinne innen rimelig tid, kan kjøper likevel kreve oppfyllelse.

Kjøper mister retten til å kreve oppfyllelse dersom han eller hun venter urimelig lenge med å fremsette kravet.

Avlyste arrangement

Du er ansvarlig for å sjekke at arrangementet ikke er avlyst eller omlagt. Et arrangement anses som avlyst dersom arrangementet ikke har funnet sted i det hele tatt. Endringer i repertoaret, endrede datoer, delvis fremførte arrangementer eller lignende utgjør ikke et avlyst arrangement.

Gjeldende lov

Norsk lov gjelder for disse generelle vilkårene.

Oppsigelse av abonnement/medlemskap

1. Kundens rett til å si opp:
   Kunder kan si opp sitt abonnement/medlemskap ved slutten av sin nåværende faktureringssyklus ved å gi skriftlig varsel.

2. Leverandørens rett til å si opp:
   Leverandøren forbeholder seg retten til å si opp et abonnement/medlemskap umiddelbart dersom Kunden:
     Unnlater å foreta rettidig betaling.
     Bryter vilkårene for bruk.
     Engasjerer seg i uredelig eller ulovlig aktivitet.

3. Oppsigelsesprosess:
   Ved oppsigelse vil leverandøren kansellere tilgangen til tjenester og refundere ubrukte avgifter.

4. Refusjonspolicy:
   Det er ingen refusjon for alle avgifter.

Å utøve din rett/klage

Informer oss på e-post på info@mehr.no eller ring oss på (+47-41408324).

Innlåsingsperioder

1. Varighet av bindingsperioder:
   Alle abonnementer/medlemskap kan ha 1 måneds bindingstid.

2. Årsaker til bindingstid:
   Det kan gjelde bindingstider for å dekke kostnadene til tjenester eller ytelser som ytes i bindingstiden.

3. Tidlig oppsigelsesgebyr:
   Hvis en kunde sier opp et abonnement/medlemskap tidlig, kan de bli underlagt et gebyr på %10 for tidlig oppsigelse.

Mehr

Children Culture House
info@mehr.no
+47 - 41408324

Persisk-norsk kultur for alle

  • Youtube
  • Facebook
  • Instagram

Det skjer så mye spennende hos oss, vær blant de første som får det med seg!

Thanks for submitting!

bottom of page